Job på Tune Skole

Lærervikar:

Tune Skole søger jævnligt lærervikarer – men oftest i forårsmånederne med start til august.

Ønsker du at blive tilkaldevikar på Tune Skole, bedes du maile en ansøgning til tuneskole@greve.dk, hvor du skriver hvad du kan bidrage med, hvorfor du ønsker at arbejde som vikar hos lige netop os og tillige giver udtryk for, hvad du forventer dig af jobbet mm.

Hvis du ønsker at blive tilknyttet som tilkaldevikar i et helt skoleår, skal du søge senest 1/6 forud for skoleåret, da vi typisk laver aftaler med interesserede i begyndelsen af juni måned.

Ud over vikartimer i skoledelen, kan du af og til få vikaropgaver om eftermiddagene i Tune SFO, som ligger på Lunden.

Tune Skole er en 3-sporet skole beliggende på to matrikler. Den ene – Lunden – huser eleverne fra 0. – 3. klassetrin, den anden – Højen – huser eleverne fra 4. – 9. klassetrin. Der er ca. 1,5 km mellem matriklerne og du kan få vikaropgaver på begge matrikler.

Derudover har vi kommunens specialtilbud, Tunegrupperne (ADHD), på Højen og også her kan der forekomme vikaropgaver.

Pædagogmedhjælper/Undervisningsassistent:

På Tune Skole har vi også elever, som i perioder har det svært. Disse elever er vi meget opsat på at støtte, således at eleverne fortsat kan være elev i deres klasser sammen med deres klassekammerater.

Ud over allerede ansatte pædagogmedhjælpere/undervisningsassistenter, har vi af og til brug for yderligere hjælp i perioder, hvor der er behov for en ekstra indsats.

Vi anvender pædagogmedhjælpere/undervisningsassistenter i almenundervisningen, men i høj grad også i Tunegrupperne, hvor en medhjælper/assistent ofte arbejder sammen med en fastansat lærer.

Hvis du har særlig interesse for at arbejde med denne gruppe børn, imødeser vi din ansøgning til: tuneskole@greve.dk

Du er også velkommen til at aftale et møde med viceskoleleder, Claus Ankjær Pedersen